Tilmeld dig nyhedsbrevet og få 20% på din første ordre!

Kontakt kundeservice:
78 79 78 09

FAQ (ofte stillede spørgsmål)

Vi har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder stiller os. Forhåbentlig kan du finde svaret på dit spørgsmål nedenfor.

Min konto

Vores glemte adgangskodefunktion hjælper dig her. Klik blot på "Min konto" i højre hjørne. Klik på "Glemt password" og indtast den e-mail-adresse, du brugte, da du registrerede dig. Vi sender dig derefter en automatisk e-mail med alle yderligere oplysninger til oprettelse af nyt password.

Har du glemt både din e-mail og password kan du kontakte vores kundeservice via telefon eller e-mail.

Hvis du ikke ønsker at modtage vores nyhedsbrev, kan du fjerne fluebenet ved "Indstillinger for nyhedsbrev". Dette gøres under ”Min konto”, som du kan logge ind på øverst til højre på hjemmesiden. Derefter går du videre til "Indstillinger for nyhedsbrev".

Du kan også klikke på ”Afmeld linket” nederst i nyhedsbrevet.

Design og bestilling

Ved at afslutte og overføre en bestilling indgår du en kontrakt med os, om at vi skal producere din bestilling efter din anvisning. I samme øjeblik du godkender og afsender din bestilling, bliver din ordre automatisk overført til vores produktion, så en hurtig og korrekt levering sikres.

Er du i tvivl om bestillingen er gennemført korrekt, bedes du henvende dig til kundeservice, inden du evt. sender bestillingen på ny. Din ordre bliver ikke først kontrolleret af en af vore medarbejdere og frigivet til produktion. Dette vil være fordyrende og bremse produktionsprocessen uhensigtsmæssigt. Derfor er det vigtigt, at du kontrollerer, hvad du har i din varekurv, inden du sender din bestilling.

Ja, du kan indløse din værdikode sidst i bestillingsprocessen i fotoprogrammet.

Vi kan behandle følgende billedformater:

JPEG (Standard for Joint Photographic Experts Group) Filendelse: .jpeg, .jpg

TIFF (Tagged Image File Format) Filendelse: .tiff, .tif

BMP (Windows Bitmap) Filendelse: .bmp, .dib

PNG (Portable Network Graphic) Filendelse: .png

GIF (Graphics Interchange Format) Filendelse: .gif

Bemærk :

Dine billeddata skal være i standard sRGB-farveområde. Farven på de fleste digitale kameraer matches med dette. Filer med andre farverum (f.eks. CMYK) understøttes ikke af vores online applikation. De kan derfor føre til problemer under bestillingsprocessen eller til dårlige eksponerings- og udskrivningsresultater.

Billedstørrelsen må ikke overstige 25 megapixel (f.eks. 5.000 x 5.000 pixels). Filstørrelsen er ikke begrænset. Lag, stier eller yderligere kanaler, der oprettes i billedfilerne, tages ikke i betragtning under behandlingen.

Fra januar 2021 skal alle danske og europæiske webshops have to-faktor-godkendelse ved onlineshopping. Det betyder, at du fremover skal godkende din betaling med NemID, fingeraftryk, Face ID eller en engangskode, som du modtager på din telefon. På den måde bliver sikkerheden omkring din betaling endnu højere

Muligheden for genbestilling varierer alt efter den bestillingsmetode, du tidligere har valgt.

CEWEF FOTOBOG - Via fotoprogram:

Hvis du har afgivet en fotobogs-ordre via vores fotoprogram, kan du genbestile din ordre i en periode på seks uger. Dette giver dig mulighed for at bestille endnu en eller flere eksemplarer på et senere tidspunkt.

  • For at gøre dette skal du logge ind på "Min konto".
  • Vælg venligst menupunktet "Mine projekter" i din brugerkonto
  • Klik derefter på "Mine projekter"

Der er et indkøbskurvsikon under forhåndsvisning af produkt. Ved at klikke på dette ikon kan du genbestille.

Genbestilling af et CEWE-FOTOBOG er en kopi, hvilket betyder, at efterfølgende ændringer af data, der allerede er overført, teknisk set IKKE er muligt. Du kan kun foretage ændringer i projektet, der er gemt på din PC. Du kan derefter blot overføre dette som en ny ordre via softwaren.

Produkter designet online

Hvis designet eller ordren blev foretaget via vores hjemmeside, skal du have gemt projektet på forhånd. Du har denne mulighed for nogle produkter under designprocessen via knappen "Gem projekt". Gemte projekter forbliver derefter tilgængelige i 6 måneder efter oprettelsen under "Min konto -> Mine projekter" og kan ændres eller bestilles via browseren.

Levering og reklamation

Kontakt kundeservice via mail eller telefon, og fortæl os hvilken værdikode der er, og hvor du har fået den fra (hjemmeside, nyhedsbrev, magasin eller lignende).

Vi vil så undersøge sagen og om nødvendigt hjælpe dig med at indløse din værdikode.

Find ud af mere om priser og leveringstider på vores produkter ved at klikke på Kundeservice-ikonet øverst til højre og derefter vælge Priser og leveringstider.

Du finder derefter dit valgte produkt under produktkategorierne.

Produkter, priser og leveringstid

Du kan finde en detaljeret liste over leveringstider og forsendelsesomkostninger for vores produkter i vores oversigt ved at klikke på Kundeservice i øverste højre hjørne. Derefter under Nyttige link > priser og leveringstider.

Ja. Du kan udskrive CEWE-gavekortet direkte eller sende det via e-mail. På denne måde kan du forberede en meget speciel overraskelse til en af ​​dine kære inden for få minutter.

Du kan få bestille CEWE gavekort her:

Nej - Vi leverer kun i Danmark. Vi sender derfor heller ikke til Færøerne og Grønland.